Zdolności to najprostszy sposób na pokazanie umiejętności gracza, jednak poza zdolnościami muszą być także statystyki czyli: Inteligencja, Siła, Zwinność i Wytrzymałość. Lvl zdobywa się kumulując Exp otrzymywany w fabule. Poza Exp po misji dostaje się też talenty które można przeznaczyć na powiększenie statystyki lub zdolności zawodowej. Można więc dostać za misję np. 5 talentów. Można wydać na statystyki, gdzie jedna statystyka jest zawsze warta 1 talent. Zdolności są rozwijane na tej samej bazie.
Człowiek, krasnolud lub elf - wojownik:
Grad ciosów ( szybkie ataki, jednak słabe i mało celne ) Taniec ostrza ( korzysta z zwinności, upłynnia wszystkie ruchy i ułatwia uniki ) Cios krytyczny
Człowiek, krasnolud lub elf - Mag ( trzeba zdecydować się na 3, resztę też się posiada ale na 1, i nie da się ich podszkolić chyba że u specjalnego mistrza ) :
magia Ognia magia Ziemi magia Powietrza magia Wody magia Energii/błyskawic magia Metamorfozy/iluzji magia Ożywienia/przywołań magia Teleportacji/komunikacji
Człowiek, krasnolud lub elf - łucznik:
Celność Grad strzał Walka terenowa ( umiejętność walki połączona z bieganiem, szybkie celowanie itd. )
wiedźmin: (należy dodać to do zdolności profesji w jakiej się było przed mutacją )
Styl szybki ( kota ) Styl silny ( wilka ) Styl grupowy ( gryfa ) Znaki ( wiedźmińskie )
|