Wiedźmin

Wejdź w świat wiedźminski, przeżyj wiele przygód i zabijaj potwory. Pamiętaj, bestie mają różne oblicze.

Ogłoszenie



#1 2011-03-08 18:06:37

wodnik22

http://img824.imageshack.us/img824/8349/ludzie.png

Zarejestrowany: 2010-05-15
Posty: 350
Punktów :   

Wzór i info

Imię: (Zmyślone)
Nazwisko: (Zmyślone)
Lvl: ( na start 1 )
Exp: (zdobywa się je w nagrodę za misję. )
Talenty: (zdobywa się je razem z Exp. )
Zdolności:
Siła:
Zwinność:
Wytrzymałość:
Inteligencja:
Zdolności "zawodowe: (w zależności od profesji )



W formie odpowiedzi udzielę wyjaśnienia, co DOKŁADNIE co oznacza, więc nie martwcie się jak czegoś nie rozumiecie.

Offline

 

#2 2011-03-08 18:17:22

wodnik22

http://img824.imageshack.us/img824/8349/ludzie.png

Zarejestrowany: 2010-05-15
Posty: 350
Punktów :   

Re: Wzór i info

Imię i Nazwisko - nie muszą być takie jak nick, nie muszą być nawet z nim związane. Nie ma sensu tu dużo pisać, jednak musiałem

Offline

 

#3 2011-03-08 19:26:54

wodnik22

http://img824.imageshack.us/img824/8349/ludzie.png

Zarejestrowany: 2010-05-15
Posty: 350
Punktów :   

Re: Wzór i info

Lvl i Exp - zdobywamy Exp w misjach różnego typu. Wyobraźmy sobie prostą sytuację:
Idziemy sobie drogami Wyzimy w nocy, aż nagle atakuje nas Fleder. Po długiej walce zabijamy go i tym samym ta część naszej fabuły się kończy. Ta "część" to tak zwana "misja". Misja może być zamierzona lub nieświadoma, może być też czynna lub bierna. W przypadku każdej misji czynnej ( zamierzonej lub nieświadomej ) dostaje się dużo Exp ( i talentów, ale ich tu nie omawiam ). W przypadku gdy nasza misja jest bierna ( nic nie robimy) exp też jest, ale jest go dość mało. Lvl określa się przez ilość Exp, przeliczając go według wzoru. Właściwie, nie ma nic innego wartego zwrócenia uwagi....

Offline

 

#4 2011-03-08 19:41:26

wodnik22

http://img824.imageshack.us/img824/8349/ludzie.png

Zarejestrowany: 2010-05-15
Posty: 350
Punktów :   

Re: Wzór i info

Talenty - prosta forma wyrażenia tak zwanych "punktów nauki", lub prosto "PN". Po każdej misji dostaje się je razem z Exp, jak zresztą wspominałem jeden post wyżej. Talenty można łatwo "przelać" na statystyki lub zdolności. 1 talent jest równy 1 dodatkowemu punktowi statystyk ( lub zdolności ). Za misję dostaje się od 3 - 8 punktów, w zależności od rodzaju misji, długości misji oraz działań naszej postaci. W skrajnych przypadkach jest również liczona strona gramatyczna i ortograficzna.

Offline

 

#5 2011-03-08 19:46:39

wodnik22

http://img824.imageshack.us/img824/8349/ludzie.png

Zarejestrowany: 2010-05-15
Posty: 350
Punktów :   

Re: Wzór i info

Zdolności - statystyki - są ich 4:

Siła: odpowiada za siłę zadawanych obrażeń, niezależnie czy mieczem, strzałą czy zaklęciem.
Zwinność: Zwiększa szansę ucieczki. Pozwala również wyprowadzić większą ilość ciosów lub zadać je po prostu bardzo szybko. Daje też + do prędkości biegania, co jest ważne gdy np. ściga się kogoś
Wytrzymałość: odbiera zadawane przez przeciwnika obrażenia. Pozwala również na dłuższy wysiłek lub nadużywanie zdolności, które normalnie jest bardzo osłabiające.
Inteligencja: Zwiększa trzeźwą ocenę sytuacji, celność oraz precyzję. Daje możliwość większego używania zdolności bez skrajnych sytuacji (bo wytrzymałość je tylko osłabia )

Offline

 

#6 2011-03-08 19:56:15

wodnik22

http://img824.imageshack.us/img824/8349/ludzie.png

Zarejestrowany: 2010-05-15
Posty: 350
Punktów :   

Re: Wzór i info

Zdolności - zdolności zawodowe - są to zdolności zdobywane przez profesję. Różnią się one wieloma rzeczami, głównie przez sposób ich wykorzystania ( narzucony przez profesję ). W momencie mutacji stare zdolności zostają, i można je dalej szkolić, jednak dochodzą również nowe. Np, w wypadku łucznika po mutacji:

Celność
Grad strzał
Walka terenowa
Styl szybki ( kota )
Styl silny ( wilka )
Styl grupowy ( gryfa )
Znaki ( wiedźmińskie )



Można je dalej szkolić. Pomagają one w walce, wystarczy napisać np. używam stylu wilka na ghula. Jeśli mamy słaby styl wilka to oczywiście nie da nam to prawie żadnego efektu, jednak zawsze jest lepsze od np. gryfa. Niezależnie od profesji warto kierować się we wszystkie zdolności naraz, ponieważ nie zawsze nadają się one do wszystkiego uniwersalnie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.anzi2010.pun.pl www.arena-naruto.pun.pl www.chaotic-game.pun.pl www.lechiafcbytow.pun.pl www.tryharder.pun.pl